Friday 1 July 2011

my ex luver..

Faisal Tamara, Jilan Fachira dan Mila Tamara

hey.. salam faisal tamara.. apa khabar ? moga sihat-sihat hendakNya..
comel kan tiga beradik nie.. mereka sangat baik dengan saya.. Walaupun apa yang terjadi antara saya dan mereka ianya tetap saya mahu mengucapkan jutaan terima kasih dr lubuk hati saya yang sangat tulus.. kamu sangat baik.. apa yang terjadi jadikan pengalaman.. saya redha dengan segalanya.. kamu sangat sabar melayan setiap kerenah saya.. kehebatan kamu dalam Akademik buat saya jatuh cinta dulu.. teruskan ya :)

moganya kamu dan keluarga terus-terusan mendapat berkat dr Allah s.w.t.. Aminnnn ..
Jangan risau akan kewujudan saya yang sementara disini.. jarak akan membantu kamu agar lebih selesa.. saya doakan yang baik-baik buat kamu.. ya.. apa-apa pun.. terima kasih atas segalanya..

ok, disni saja perbualan tentang mereka.. Hey Mila Panda.. miss u bebeh :)


Lagu Lyla Bernafas Tanpamu Lyrics

Reff:
Mungkin kau bertanya-tanya
Arti perhatianku terhadapmu
Pasti kau menerka-nerka
Apa yang tersirat dalam gerakku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Akulah serpihan kisah masa lalumu
Yang sekedar ingin tahu keadaanmu
Tak pernah aku bermaksud mengusikmu
Mengganggu setiap ketentraman hidupmu
Hanya tak mudah bagiku lupakanmu
Dan pergi menjauh
Beri sedikit waktu
Agar ku terbiasa
Bernafas tanpamu oooohhh
Hoo hoooa€¦ 2x




 Berubah – Erry Putra & Reen Rahim







Berikan ku waktu untuk bersamamuTak puas bagiku
Meniti hari…

Dan kau pun berlalu
Tinggal ku sendiri…
Gelap seluruh jiwaku..
Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh…
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku…
ohoo..
Kau yang kukenali
Dan kini menjadi
Insan yang lain
Dulu kau berjanji
Kan hidup semati
Meniti hari…
Semuanya telah berakhir
ohooo..
Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh…
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku…
hooo…
Semuanya telah berakhir…
{Wooo woo.. woo..}
Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh…
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku…
Oh.. Kasih…






No comments:

Post a Comment