Friday 1 July 2011

my chenta pertama

Azlan Muhammad

Inilah cinta pertama saya.. Azlan Bin Muhammad a.k.a Achik.. dulu aku masih mentah lagi.. dengan dia lah aku kenal erti rindu, sayang, hormat, menghargai dan sebagainya. Dia, sangat rajin dan baik. walaupun dia jenis pemalu tapi still ramai yang senang dan selesa dengan diri dia.. Hey Azlan, thanx so much selama menjaga saya, tolong family saya, memahami saya semua-semua lah :)

walaupun  ada kalanya kami selalu bertengkar but kenangan indah bersama saya tak kan lupa.. dunt wori yah.. 'Dia' Azlan Bin Muhammad sudah pun 'berpunya' ..kapel la bahasa mudah.. tapi dia still jaga hati dan perasaan aku.. tQ tQ tQ tQ :) u r my best kazen babe !

Tak boleh nak menyalahi sesiapa jika indah itu hanya sementara. semua nya ada hikmah.. walaupun masa bahagia dlu kita sering mengucapkan janji-janji setia.. tapi semuanya kita tidak tahu.. masa hadapan hanya menanti penuh senyuman.. senyumlah pada kehidupan yang hanya sementara ini.. penuh dengan ujian .. penuh dengan cabaran..

oklah.. tak perlu bercerita panjang.. hehe.. bubyeee Achik :)




No comments:

Post a Comment